Logistikaettevõte DHL Ekspress on juba kolm aastakümmet pakkunud rahvusvahelist kullerteenust ja kindlustanud selle ajaga turuliidri positsiooni. Tegevust on laiendatud ka nõustamise valdkonda aidates e-kauplejatel äri kasvatada. Juubelile pühendatud Äripäeva raadio saates kuuleme muu hulgas, kuhu pakiveoteenus veel areneda saab.
- DHL Ekspress moodustab üle poole kogu Tallinna lennujaama kargo mahtudest. Foto: Liis Treimann
DHL Ekspressi tegevjuhi Kristina Laaneotsa sõnul dikteerib uute võimaluste tekke just klient. Näiteks tõi ta, et kui tahetakse ökolahendust, võib vabalt tekkida kas või uus kännuteenus. Osadele klientidele jääb ka klassikaline kuller tulema, midagi ei kao, pigem muutub valik laialdasemaks.
Räägime juubelisaates DHLi kasvuvõimalustest, turgu mõjutavatest teguritest ja keskkonnajalajäljest. Kuuleme, kuhu on DHL nullemissioonini jõudmiseks investeerinud ja mida kujutab endast GoGreen keskkonnaprogramm.
Lisaks räägivad saatekülalised, DHL Ekspressis klienditeenindajast tegevjuhiks liikunud Kristina Laaneots ja müügidirektor Rauno Mäger oma meeskonnast, selle kasvust ja ka sellest, kuidas hoida tiim rahulolevana.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Känd pakiautomaadiks? Kullerimaailma hiid usub innovatsiooni
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.