Selleks, et ettevõte saaks kaua ja elujõuliselt tegutseda, tuleb aru saada, mis ajas ollakse, mis on muutujad ja mis on konstandid. Vooluga kaasas käimine, kiire kohanemine ja nendest tulenevad õiged otsused viivadki võiduni, rääkisid reklaamiagentuuri La Ecwadori 25. tegutsemisaasta täitumisele pühendatud juubelisaates agentuuri rajaja ja tegevjuht Heily Aavik ning loovjuht Taavi Lehari.

- La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari ja tegevjuht Heily Aavik usuvad, et kindlustunne ja vastutustundlikkus on märksõnad, mis reklaamsõnumeid tänavu mõjutavad. Foto: Erakogu
Üheks tugevuseks, mis on aidanud turul pikalt tegutseda, peab La Ecwador oskust hoida pikaajalisi kliendisuhteid. "Meil on enamus Eesti ettevõtetest laualt läbi käinud, kompetents ja know-how on kõik majas olemas. Me oskame oma kliente erinevates valdkondades teenindada," tõi Heily Aavik saates välja. La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari lisas, et kui agentuur suudab olla oma kliendile kogu aeg kasulik, mõista tema äri, siis on alati leib laual.
Mis veel on La Ecwadorile edu toonud, kuidas on reklaamiäri aja jooksul muutunud, mida nähakse praeguste trendidena ja milliste põhimõtete alusel La Ecwadoris üldse tegutsetakse, kuuleb juba saatest.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula siit:
La Ecwador 25: et reklaamiäris püsida, tuleb osata olla hetkes
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.