Mõningat infot eelistatakse endiselt tarbida trükisena, tõi Äripäeva raadio sisuturundussaates välja Omaraamatu ja Wabrixi kaubamärke omava Librix Printi tegevjuht Alar Vettik. Näiteks võivad väärtuslikud mälestused digitaliseerimisega kaduda kogu andmetulva sisse.

- Ettevõtte Librix Print tegevjuht Alar Vettik. Foto: Äripäev
Omaraamat aitab jäädvustada mälestusi raamatusse, mis ei aegu ja mida on alati hea kätte võtta. Wabrix toodab ja trükib reklaamtooteid: visiitkaarte, plakateid, kalendreid, lõputöid, kutseid ja palju muud. Lisaks ettevõtte protsesside tutvustamisele kuuleme saates ka keskkonnast, mis aitab äriklientidel reklaammaterjaliga toimetamist tunduvalt lihtsustada.
Saadet juhib Mark Kitajev.
Kuula siit:
Ärge laske mälestustel kaduda digiprahi sisse
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.