Mõningat infot eelistatakse endiselt tarbida trükisena, tõi Äripäeva raadio sisuturundussaates välja Omaraamatu ja Wabrixi kaubamärke omava Librix Printi tegevjuht Alar Vettik. Näiteks võivad väärtuslikud mälestused digitaliseerimisega kaduda kogu andmetulva sisse.
- Ettevõtte Librix Print tegevjuht Alar Vettik. Foto: Äripäev
Omaraamat aitab jäädvustada mälestusi raamatusse, mis ei aegu ja mida on alati hea kätte võtta. Wabrix toodab ja trükib reklaamtooteid: visiitkaarte, plakateid, kalendreid, lõputöid, kutseid ja palju muud. Lisaks ettevõtte protsesside tutvustamisele kuuleme saates ka keskkonnast, mis aitab äriklientidel reklaammaterjaliga toimetamist tunduvalt lihtsustada.
Saadet juhib Mark Kitajev.
Kuula siit:
Ärge laske mälestustel kaduda digiprahi sisse
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”