Autopesulate kett Jazz Pesulad tuleb välja uue kuupõhise pesuteenusega Q-Kaart, mis aitab puhta autoga sõita sooviva autojuhi kulud hoida väiksemad ja fikseeritud. Teenus muudab pesu ka mugavamaks ja kiiremaks – autoomanik ei pea kordagi autost väljuma.
- Autopesulate keti Jazz Pesulad asutaja Ando Mellikov ja tegevjuht Sander-Mel Mellikov tutvustavad saates uut teenust Jazz Q-kaart. Foto: Äripäev
Lisaks uue pesuteenuse tutvustamisele räägime Äripäeva raadio sisuturundussaates, millised on valdkonnas toimunud muutused, autopesu trendid ja tulevik. Jazz Pesulate asutaja Ando Mellikovi sõnul on autopesuturg viimastel aastatel pidevas muutumises. Eriti hüppelise kasvu tegi turg pärast selvepesulate ehk iseteeninduslike pesulate buumi. Viiruselevik ja väga külm talv suunasid aga turu taas langusesse.
Jazz Pesulad on langevale turule vaatamata suutnud oma turuosa kasvatada. Paari aasta pärast plaanitakse praeguse üle 600 000 autopesu aastas jõuda ühe miljoni pesuni.
Saates on külas autopesulate keti Jazz Pesulad asutaja Ando Mellikov ja tegevjuht Sander-Mel Mellikov, saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula siit:
Autopesu veelgi mugavamaks – Jazz Pesulad tuleb välja uue teenusega
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.