Ettevõtluse megatrend, mis on Eestis juured juba sügavale ajanud
Eestis on ettevõtteid, mille peamine eesmärk ei ole mitte kasum, vaid mõju. Mida see tähendab, rääkis sotsiaalse ettevõtluse ekspert ning Changemakersi klubi asutaja Erkki Kubber Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Sotsiaalse ettevõtluse ekspert ning Changemakersi klubi asutaja Erkki Kubber. Foto: changemakers
Kubber kirjeldas, et sotsiaalsed ettevõtted on maailmas ettevõtluse megatrend. Need on ettevõtted, mis tahavad maailmas muutust, näiteks keskkonna küsimustes, vaimse tervise muredes ja üldiselt kõikvõimalikes sotsiaalsetes probleemides, kuid need ettevõtted ei ela annetustest, vaid ikkagi äriplaanist.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”