Tööde kuhjumine ja ebaefektiivsus tulenevad sellest, kui äriprotsess on digitaliseerimata, rääkis Äripäeva raadio digitaliseerimisele keskenduvas sisuturundussaates Bevira digitaliseerimise spetsialist Peeter Holstein.
- Bevira digitaliseerimise spetsialisti Peeter Holsteini sõnul pole digitaliseerimise eesmärk mitte see, et andmed oleksid sisestatud Exceli tabelisse, vaid see, et nende andmetega midagi tehakse. Foto: Erakogu
Digitaliseerimise sisuline mõte on ettevõtte põhiprotsesside efektiivsemaks muutmine, et säästa aega ning keskenduda tulu teenimisele. Ent oluline on see, et ka andmetöötlus ja andmete kasutamine oleks eesmärgi- ja protsessipärane.
Saates teeme selgeks, mis on digitaliseerimine, millised on selle väljundid, ning kuuleme huvitavaid näiteid eri valdkondadest, muu hulgas ka sellistest, kus on digitaliseerimine teatud asjaolude tõttu seiskunud.
Saadet juhib Mark Kitajev.
Kuula siit:
Digitaliseerimine vajab eesmärki, et olla päriselt ärile kasulik
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.