Seekord võtame „Äripäeva fookuses“ saates luubi alla mahemajanduse ja Jaapani turu teemad.

- Janne Funk, Mare Timian, Heiki Kanne ja Krista Kulderknup. Foto: Andres Laanem
Räägime Eesti maheettevõtte Aesti Skincare eduloost ja kogemustest, kes on jõudnud oma Eesti turbast valmistatud toodetega Jaapani turule. Väga erilisest Jaapani turust ja võimalustest, kuidas Eesti ettevõtja sinna jõuab, räägib Jaapani ekspert Janne Funk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.