Seekord uuris Infopankur kestlikkuse teemat. Olenevalt suurusest peavad ettevõtted juba 2024. või 2026. aastal hakkama oma majandusaasta aruannetes kajastama kestlikkust. Mida see kaasa toob, rääkisid Sportland International Groupi juhatuse liige Are Altraja ja KPMG jätkusuutlikkuse nõustaja Elina Vahi. Saatejuht oli Sigrid Kõiv.
- Sportland International Groupi juhatuse liikme Are Altraja ja KPMG jätkusuutlikkuse nõustaja Elina Vahi hinnangul on noorema põlvkonna tarbijate jaoks ettevõtete kestlikkus järjest olulisem. Foto autor: Sigrid Kõiv
25 aastat kaubanduses tegutsenud Are Altraja ütles, et Sportlandis võeti kohe alguses suund, et ollakse kõige innovaatilisem ja jätkusuutlikum. „Kui me 20 aastat tagasi hakkasime oma kauplustes näitama videoid paberreklaami asemel, siis arvati, et me investeerime üle. Kui me 10 aastat tagasi hakkasime leedvalgusteid kasutama – tol hetkel kolm korda kallimad –, siis arvati sama. Tänaseks me edastame oma sõnumeid ainult leedekraanidel ning meie poed on peaaegu paberi- ja printimisvabad,“ rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.