Aina enam hakkavad ettevõtted tegema suunamudijatega pikaajalist koostööd, mis Promoty juhi Aleks Koha sõnul viib tegelikult ka eduni.
- Promoty juht Aleks Koha. Foto: Raul Mee
Niisugust trendi on tema hinnangul ka Eestis üha enam märgata. Suunamudijatest tuleb mõelda kui riskikapitali investeeringust ning vaadata, millised mõjuisikud suudavad brändile testperioodil edukalt müüki teha ja millised mitte. Seejärel tasub koostööd jätkata edukatega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.