Üle-eelmise aasta lõpus Eestis esimese kaupluse avanud Leedu ehituspood Depo jõudis möödunud aastal müügituluga juba peaaegu Bauhausile järele, selgub ehitusmaterjalide müüjate konkurentsiraportist.
- Ehituspood Depo võttis odavate hindadega konkurentidelt hulga kliente. Foto: Liis Treimann
Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv tõi Äripäeva raadio hommikuprogrammis välja, et Depo eelmise aasta käive ulatus 34,6 miljoni euroni. Samas Bauhausil, kellel on rohkem poode ja kes on kauem tegutsenud, ulatus müügitulu 37,3 miljoni euroni. “Ja kui Bauhaus on natukene vähenenud, siis Depo seevastu kasvab kiiresti,” lisas Kõiv.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.