Aknatootja: kui 20 protsenti kukume, pole midagi katastroofilist
Suure tõenäosusega järgneb aknatootjate buumiperioodile langus, kuid kui nõudlus kukuks isegi 20 protsenti, ei oleks see veel midagi katastroofilist, ütles aknatootja Viking Window juht Toomas Agasild.
Viking Window juhatuse esimees Toomas Agasild Foto: Dmitri Kotjuh/Järva Teataja/Scanpix
Agasild rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kärpima ja koondama tuleks hakata alles siis, kui nõudlus kukuks kolmandiku võrra ja jääks pikemaks ajaks madalseisu.
Ehitusmaterjalide tootjate TOPi parimate hulka jõudnud ettevõtted prognoosivad tänavu tootmise langust, sest paljud ehitusobjektid on pandud ootele, samas aga müügihindu on keeruline tõsta kõrgete energia ja toorainete hindade tõttu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.