Kuidas ehitab tootmisfirmast digilahendusi pakkuvaks firmaks liikuv ettevõte üles oma turundust, kui suur osatähtsus on sisemüügil ja milliseid turunduslahenduste muutusi digikanalid võimaldavad, räägitakse värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates, mis keskendub energialahendusi arendava Schneider Electric Eesti turundusele.
- Schneider Electric Eesti suundub sinnapoole, et 80 protsenti kogu turundusest oleks digitaalne. Foto: Schneider Electric Eesti
“Insenerid suudavad rohkem luua kui meie müüa, infot iga toote ja selle funktsionaalsuste kohta on niivõrd palju. Selleks, et selgust luua ja õigete inimeseni jõuda, suunatakse kliente digikanalitesse, kus kõik vajaminev on kättesaadav,” räägib saates ettevõtte juht Miko Siilivask ja toob välja, et Schneideril on 13 erinevat persoonat, kellele turundussõnumeid luuakse.
Digitaalsetest müügikanalitest ja nende mõõdikutest, rahvusvahelisse kontserni kuulimise eelistest, ka turundusest läbi sisemüügi räägivad saates Schneider Electric Eesti tegevjuht Miko Siilivask, turundusspetsialist Merit Ivaste ja digitaalsete kanalite müügijuht Argo Ausmees.
Energialahenduste pakkuja teadlik suund: juhime inimesed digikanalitesse
Seotud lood
Mullu sügisel saabunud elektriarved avasid paljude inimeste silmad ja panid mõtlema, kuhu läheb raha. Kui palju kulub pliidile, külmikule, veeboilerile või elektriauto laadimiseks? Täna on elektrienergia hind kerkinud nii kõrgele, et käes on viimane aeg probleemiga tegeleda, ütleb elektrienergia ja automaatika digilahendusi pakkuva Schneider Electric Eesti müügiinsener Kaupo Kork.
Energiatarbimine kasvab meeletu kiirusega, mis tähendab, et ka selle mõõtmine ja juhtimine on üha olulisema kaaluga. Seda juba ainuüksi kulude kokkuhoiuks.
Tööstusvaldkonnas on juba aastaid räägitud targast tootmisest ja Tööstus 4.0 revolutsioonist. Samalaadne areng ehk Elekter 4.0 on tegelikult toimumas ka elektrimaailmas. Digitaliseeritud elektrilahendusi arendava Schneider Electric Eesti juht Miko Siilivask nendib, et samuti nagu tehisintellekt teeb tööstuses inimeste eest otsuseid ja muudab tootmist efektiivsemaks, toimub see ka elektrivaldkonnas.
Ettevõttes saavad karjääri teha kõik, mitte ainult need, kes ülemustele poevad või kes teevad midagi ainsa eesmärgiga silma paista, arutlesid personaliteemadel sisuturundussaates energiahalduse ja automaatikaga tegeleva Schneider Electricu tegevjuht ja müügidirektor Miko Siilivask ning Baltikumi personalijuht Signe Saks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.