• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 20.03.23, 14:05

Hea juht peab tundma järjest enam psühholoogiat

Tehnoloogia ja robotid teevad suure osa kuivast tööst täna inimeste eest ära. Seetõttu muutub ettevõtetes tulemuste juhtimine aasta-aastalt järjest enam inimeste juhtimiseks.
Idufirma Fractory asutaja ja tegevjuht Martin Vares ning Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
  • Idufirma Fractory asutaja ja tegevjuht Martin Vares ning Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun. Foto: Jake Farra
"Juhtidel kasvab vastutus tunda oma inimesi. Tunda elementaarsel tasemel psühholoogiat," sõnas idufirma Fractory asutaja ja tegevjuht Martin Vares saates "Fookuses: juhi areng".
"Kindlasti ei saa enam hirmuga juhtida. Inimestele ei meeldi see," toonitas ta. Lisaks on mõttega tööd ka väga raske hirmuga juhtida.
Saate „Fookuses: juhi areng“ teemaks on seekord tehnoloogia roll juhtimises.
Saates on külas tööstusidufirma Fractory asutaja ja tegevjuht Martin Vares ning Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun, kes maalivad saates pildi sellest, kuidas tehnoloogia meie tööelu 5–10 aasta pärast muudab ning aitab koos hea juhtimisega ettevõtete tootlikkuse kasvule kaasa. Samuti tuleb juttu sellest, miks psühholoogiatarkuste roll kasvab ning miks hirmuga juhtimine enam ammu ei toimi.
Saatejuht on Signe Sillasoo.
Hea juht peab tundma järjest enam psühholoogiat
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele