IKEA riisus turult koore: lähim konkurent müüs neli korda vähem
Mööblipood IKEA on kasvatanud aastaga Eestis käivet üle 90%. Samas avas IKEA oma füüsilise poe alles möödunud aasta augustis ja võidukäik on alanud ikkagi poe avamisest, rääkis Äripäev Infopanga konkurentsianalüütik Sigird Kõiv.
IKEA on endale võtnud suure turuosa. Foto: Liis Treimann
Kõiv rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et käivet on kasvatanud ka üks pehme mööbli müüja, kuid näiteks Home4You ja Asko kaubamärgi all tegutsevad firmad on käivet kaotanud.
Volvo või IKEA antud signaale pole nii lihtne ignoreerida kui noorte inimeste proteste parlamendi ees, kes nõuavad kliimateemadega tegelemist, jagas majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo eelmisel nädalal toimunud tööstuskonverentsil Rootsi äriseminarilt saadud muljeid.
Runikon Retail, mis opereerib Eestis kaubamärki IKEA, tegi suurepärase neljanda kvartali käibega 60 miljonit eurot, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogammis Infopanga konkurentsianalüütik.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.