Internet on täis klientide tagasisidet mõne ettevõtte või teenuse kohta. Enamasti kiidetakse, kuid leidub ka neid, kes väljendavad rahulolematust.
- Vandeadvokaat Keijo Lindeberg ja advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg. Foto: Andres Laanem
Värskes „Teabevara tunnis“ räägimegi, kas rahulolematu klient võib avalikult teenusepakkujat kritiseerida ja mida selline tegevus endaga kaasa võib tuua. Lisaks n-ö tavalisele kriitikale on ettevõtete jaoks probleem ka klientide pahatahtlik laim. Räägime, kuidas saab ettevõte end laimu eest kaitsta ja kas klient peab alati kahjutasuks hüvitist tasuma.
Stuudios on vandeadvokaat Keijo Lindeberg ja advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg, küsib Äripäeva teabevara toimetaja Eve Noormägi.
Vandeadvokaat ettevõtetele: laimamise eest kohtusse minek peaks olema viimane variant
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.