Internet on täis klientide tagasisidet mõne ettevõtte või teenuse kohta. Enamasti kiidetakse, kuid leidub ka neid, kes väljendavad rahulolematust.
- Vandeadvokaat Keijo Lindeberg ja advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg. Foto: Andres Laanem
Värskes „Teabevara tunnis“ räägimegi, kas rahulolematu klient võib avalikult teenusepakkujat kritiseerida ja mida selline tegevus endaga kaasa võib tuua. Lisaks n-ö tavalisele kriitikale on ettevõtete jaoks probleem ka klientide pahatahtlik laim. Räägime, kuidas saab ettevõte end laimu eest kaitsta ja kas klient peab alati kahjutasuks hüvitist tasuma.
Stuudios on vandeadvokaat Keijo Lindeberg ja advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg, küsib Äripäeva teabevara toimetaja Eve Noormägi.
Vandeadvokaat ettevõtetele: laimamise eest kohtusse minek peaks olema viimane variant
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.