Hiljuti Rakveres suure hanke võitnud tee-ehitusfirma Inser Infra sihib pikemas plaanis võtta oma osa ka Rail Balticust, ütles ettevõtte üks osanik Keit Kokk.
- TREV-2 taustaga värske ettevõtja sihib ka osa Rail Balticu ehitamistöödest. Pildil Tallinna–Tartu maantee ja Rail Balticu ristumiskoht Assakul, kus viis mullu mais töid läbi just TREV-2. Foto: Liis Treimann
"Näeme kindlasti oma osa ka Rail Balticus," ütles Kokk Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. "Kohe põhitrassi peatöövõtjana vast oleks liialt optimistlik, aga näen, et tulevad mahud võiksid turul ära jaguneda ja meie kui väiksem projektijuhtimise ettevõte võiksime saada oma osa."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ebakindla majanduskeskkonna ja kasvavate intressimäärade olukorras on nii ettevõtted kui ka majapidamised oma investeerimisotsuste tegemisel äraootaval seisukohal, kirjutab Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Transpordiamet kuulutas koostöös Rail Baltic Estoniaga välja hanke Kiili ja Saku valla piirile jääva Kangru liiklussõlme ehitamiseks.
Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets tunnistas, et kui suurprojekti algus oli pisut optimistlik ning COVID ja Ukraina sõda esitasid lisaväljakutseid, siis nüüd on kogu masinavärk kännu tagant välja saanud ning tee sadadesse miljonitesse ulatuvatele investeeringutele avatud.
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.