Läbirääkimiste viis ja meetodid on ajas muutunud – me räägime läbi videokõnede ja suhtlusakende kaudu ning kasutame emotsioonide peegeldamiseks emotikone. Jõupositsioonid ja bluffimine enam eelist ei anna, käes on selgete ja sihitud sõnumite aeg.

- Marianne Lõhmus ja Georg Merilo Foto: Liis Eiser
„Eesmärk pole rääkida, eesmärk on kokkuleppele jõuda,“ toob Georg Merilo välja olulise pidepunkti ning viitab läbirääkimistele kui läbivaikimistele. Läbirääkimiste laua taga ei ole enam terve meeskond, üks inimene teeb läbi suurema osa protsessist ning vajab teadmisi ja oskusi, et pingelises olukorras erinevaid rolle täita.
Äripäeva koolituste raadiosaates räägivad läbirääkimiste ekspert Georg Merilo ning Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus raamistikust, mida saab kasutada kui tööriista ning mis võimaldab pidada tulemuslikke läbirääkimisi. Läbirääkimiste maailm suundub ettevõttesiseste standarite kehtestamise suunas, see kasvatab väärtust, säästab aega ning hoiab organisatsiooni mainet.
Merilo viib läbi Äripäeva Akadeemias koolitust
"Hinnaläbirääkimiste intensiivtreening", mille eesmärk on anda osalejale päris kogemus ning vajalikud tehnikad selleks, et minna enesekindlalt hinnaläbirääkimistele.
Äripäeva juhtimiskool: Täpsuslaskude ajastu läbirääkimistes. Kuidas sihtida?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.