147aastane pereettevõte, toidu- ja joogitootja Paulig on võtnud oma südameasjaks luua uut ja kestlikku toidukultuuri, mis teeb head nii inimestele kui meie planeedile.

- Pauligi grupi Soome ja Baltikumi turundusdirektor Mariell Toiger ja Baltikumi kommunikatsioonijuht Margit Palm. Foto: Kadrin Kahu
2014. aastal seati endale eesmärk, et nelja aasta pärast pärinevad kõik Pauligis kasutatavad kohvioad kontrollitud jätkusuutlikest allikatest ning 2018. aastal eesmärgile ka jõuti.
Kohe pandi paika ka uued ning senisest veelgi ambitsioonikamad sammud – aastaks 2030 plaanitakse oma tegevusest tulenevaid kasvuhoonegaaside heitkoguseid vähendada 80% ning väärtusahelast tekkivaid poole võrra. Kuidas eesmärgi saavutamine edeneb, selgub saatest "Jätkusuutlik ja roheline".
Lisaks eesmärkidele ja kestlikkusele tuleb juttu ka ainulaadsest kliimafondist, toidukao kalkulaatorist, iduettevõtetesse investeerimisest ja veel paljust muustki.
Pauligist on saates külas grupi Soome ja Baltikumi turundusdirektor Mariell Toiger ja Baltikumi kommunikatsioonijuht Margit Palm. Saadet juhib Kadrin Kahu.
Paulig saavutas olulise kliimasihi ja sammub kindla plaaniga uue suunas
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.