• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 11.07.23, 14:00

Toidu müügi kasv e‑kanalis ei näita raugemise märke

Seekordses saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu sellest, millises suunas liigub toidu tellimine veebi teel ning millised on eelistatud võimalused toidu tellimisel. Selleks oleme saatesse kutsunud ePrisma operatiivjuhi Martin Meindoki ning Clean Kitcheni kaasasutaja Karl Paadami.
Clean Kitcheni kaasasutaja Karl Paadam, ePrisma operatiivjuht Martin Meindok ja saatejuht Art Lukas Maksekeskusest.
  • Clean Kitcheni kaasasutaja Karl Paadam, ePrisma operatiivjuht Martin Meindok ja saatejuht Art Lukas Maksekeskusest.
  • Foto: Äripäev
Saates arutletakse selle üle, milline on klient, kes otsustab e‑kanalist toitu tellida, räägitakse sortimendi suurusest, tarbijakäitumisest ning ka sellest, kui palju kampaaniapakkumisi kliendid ootavad. Martin Meindok ja Karl Paadam räägivad ka välisturule laienemisest ning avavad natuke kaarte sellel teemal, kuidas nad turundust teevad ja kliente leiavad. Juttu tuleb ka sellest, kui suurt kasvu oodatakse käesolevalt aastalt.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Toidu müügi kasv e‑kanalis ei näita raugemise märke
00:00

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele