Me ei pea selgitama, et Tesla on elektriauto, Pampersi all mõeldakse mähkmeid või Samsung pakub sulle kodus vajalikke tehnikakaupu, aga kuidas luua brändi, mis kannab endas ettevõtte strateegiat ja kuidas strateegia ettevõttes päriselt tööle panna?
- Marianne Lõhmus ja Kristo Krumm Foto: Sigrid Veskioja
Kuidas tulemusi mõõta ning missuguseid tööriistu juhina kasutada?
Äripäeva juhtimiskooli raadiosaates rääkisid koolitaja, ettevõtja ja õppejõud Kristo Krumm ning Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus strateegilisest planeerimisest, eesmärkide seadmisest ning sellest, kus juhid tavapäraselt eksivad.
Saade on inspireeritud Äripäeva Akadeemia koolitussarjast
„Spetsialistist juhiks“, mis on loodud just vähese juhtimiskogemusega juhtide toetamiseks ja arendamiseks.
Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.