• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • 23.08.23, 16:00

Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia

Me ei pea selgitama, et Tesla on elektriauto, Pampersi all mõeldakse mähkmeid või Samsung pakub sulle kodus vajalikke tehnikakaupu, aga kuidas luua brändi, mis kannab endas ettevõtte strateegiat ja kuidas strateegia ettevõttes päriselt tööle panna?
Marianne Lõhmus ja Kristo Krumm
  • Marianne Lõhmus ja Kristo Krumm
  • Foto: Sigrid Veskioja
Kuidas tulemusi mõõta ning missuguseid tööriistu juhina kasutada?
Äripäeva juhtimiskooli raadiosaates rääkisid koolitaja, ettevõtja ja õppejõud Kristo Krumm ning Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus strateegilisest planeerimisest, eesmärkide seadmisest ning sellest, kus juhid tavapäraselt eksivad.
Saade on inspireeritud Äripäeva Akadeemia koolitussarjast „Spetsialistist juhiks“, mis on loodud just vähese juhtimiskogemusega juhtide toetamiseks ja arendamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia
00:00

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele