Me ei pea selgitama, et Tesla on elektriauto, Pampersi all mõeldakse mähkmeid või Samsung pakub sulle kodus vajalikke tehnikakaupu, aga kuidas luua brändi, mis kannab endas ettevõtte strateegiat ja kuidas strateegia ettevõttes päriselt tööle panna?
- Marianne Lõhmus ja Kristo Krumm Foto: Sigrid Veskioja
Kuidas tulemusi mõõta ning missuguseid tööriistu juhina kasutada?
Äripäeva juhtimiskooli raadiosaates rääkisid koolitaja, ettevõtja ja õppejõud Kristo Krumm ning Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus strateegilisest planeerimisest, eesmärkide seadmisest ning sellest, kus juhid tavapäraselt eksivad.
Saade on inspireeritud Äripäeva Akadeemia koolitussarjast
„Spetsialistist juhiks“, mis on loodud just vähese juhtimiskogemusega juhtide toetamiseks ja arendamiseks.
Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmisel aastal kinnisvaraturg hangus, ka sel aastal pole mahud varasemaga võrreldes taastunud. Scandium Kinnisvara tegevjuhi Maido Lüiste sõnul on kinnisvaraarenduses käibed vähenenud lausa kolm korda ja arendajatel tuleb tegutseda täiesti uues turusituatsioonis.