Seekordsesse "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saatesse kutsusime Fifaa tegevjuhi Karel Loide rääkima Ballzy tavapoe ja e-poe sünergiast ning sellest, kuidas need on omavahel edukalt toimima saadud.

- Fifaa tegevjuht Karel Loide ja Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka sellest, kui erinevad on kliendid Eestis, Lätis ja Leedus ning kui vabad käed on neil suurte kaubamärkide turundamisel. Lisaks räägiti eristumisest, tarbijakäitumise muutustest ning sellest, miks Ballzy on võtnud eesmärgiks klientidele kaup võimalikult kiirelt kohale toimetada.
Saate lõpus jagab Karel Loide kuulajatele ka natuke nõu, kuidas enda e-pood ja tavapood edukalt ühte sammu astuma panna.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Ühe eripärase e-poe lugu, mis toimetab ka edukalt tavakauplusena
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.