Eesti ettevõtete ees seisab keerukas ülesanne – leida terviklik töötaja, kes suudaks ühendada teenindaja, müüja ja isegi veidi psühholoogi oskusi, et olla suuteline teenindama ükskõik mis generatsiooni.
- Liis Jäger, Kaido Kubri ja Alyona Stadnik. Foto: Äripäev
Äripäeva raadio saates "Teeninduse teejuht" arutlevad Tele2 Eesti teenindajate enesearengut toetav juhendav coach Liis Jäger ja isiksusetüüpide häkker Kaido Kubri, kuidas vanusevahe mõjutab nii teenindajate tööd kui ka klientide kogemusi.
Saates tuleb juttu sellest, millised on generatsioonide erinevused − kuidas värvata erinevas eas teenindajaid ja teenindada erinevas eas kliente. Kas tegemist on generatsioonide erinevusega või pigem on tegu erinevate isiksusetüüpidega?
Liis Jäger rõhutab individuaalset lähenemist igale töötajale ja klientidele, Kaido Kubri toob välja vajaduse mõista erinevate inimtüüpide motivatsioone ja unikaalsust. Nende arvates võib praegune vanuseline jaotus Eesti ühiskonnas kaasa tuua uut tüüpi suhtlusdünaamika, mis võimaldab mõistmist ja leebust, et tugevdada sidet eri generatsioonide vahel.
Saates räägitakse leebuse, teadlikkuse ja suhtlemise tähtsusest teenindussektoris, aga ka sellest, kuidas teenindajad saavad õppida vanemate klientide teenindamist ning kuidas ettevõtted saavad oma meeskondi paremini toetada ja juhtida. Milliseid teenindusmeetodeid peaksime kasutama erinevate generatsioonide puhul?
Saatejuht on Alyona Stadnik.
Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.