• OMX Baltic0,98%307
  • OMX Riga0,32%878,67
  • OMX Tallinn0,59%1 965,83
  • OMX Vilnius0,09%1 161,05
  • S&P 500−0,36%5 591,41
  • DOW 30−0,59%41 756,02
  • Nasdaq −0,02%17 296,29
  • FTSE 1000,61%8 634,8
  • Nikkei 2250,02%35 624,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,18
  • OMX Baltic0,98%307
  • OMX Riga0,32%878,67
  • OMX Tallinn0,59%1 965,83
  • OMX Vilnius0,09%1 161,05
  • S&P 500−0,36%5 591,41
  • DOW 30−0,59%41 756,02
  • Nasdaq −0,02%17 296,29
  • FTSE 1000,61%8 634,8
  • Nikkei 2250,02%35 624,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,18
  • 05.02.24, 16:29

Strateegiline kommunikatsioon sõja ajal: õppetunnid Ukrainast

Sõjas saab kommunikatsioonist võimas relv, mis aitab vaenlasele kõrvade vahele pugeda ja oma rahvast mobiliseerida. Mida oleme õppinud Ukraina sõja kommunikatsioonist, jagavad strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali.
Millised on suurimad õppetunnid ja mida peaks Eesti Ukraina sõja kommunikatsioonist õppima, jagasid strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
  • Millised on suurimad õppetunnid ja mida peaks Eesti Ukraina sõja kommunikatsioonist õppima, jagasid strateegilise kommunikatsiooni ekspert Raul Rebane ja riigikogu liige ning endine NATO strateegilise kommunikatsiooni keskuse asedirektor Peeter Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
„Ärge alahinnake sõnade, piltide ja tegude jõudu! Strateegilises mõttes peavad need käima kokku ning kui sõnad, pildid ja teod kokku ei käi, on strateegiline kommunikatsioon puudlik või lausa katki,“ kommenteeris Tali kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 16:11
Eesti e-kaubanduse mahud jätkavad kasvu
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele