Lõviosa inimestest, kes Eesti esimest näojõusaali külastavad, hakkavad ka püsiklientideks, rääkis mullu septembris What the Face’i avanud Kelly Kotkas.
- Näojõusaali What The Face’i omanik Kelly Kotkas. Foto: Erakogu
Eelmise aasta lõpus osteti pühade puhul kinkideks veidi alla tuhande näojõusaali kinkekaardi ning aasta alguses hakati neid ära kasutama. Kuna püsikliente on tekkinud palju, on aasta algus olnud näojõusaalile kiire aeg, sõnas Kotkas Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Samuti rääkis Kotkas, et näojõusaali klientuur on ülimalt kirju. Kunded jäävad vanusesse 20‒70 eluaastat ning viiendik iganädalastest klientidest on mehed.
Kotkas selgitas, et näojõusaalis käiakse peamiselt seetõttu, et saada näojooned tugevamaks. Sama efekt on ilusüstidel, selgitas ta.
Samuti on näojõusaal lahendus inimestele, kes insuldi või halvatuse tagajärel ei saa näolihaseid liigutada. Lisaks saab näojõusaaliga lahti ka lihaspingetest, mis pole ainult näos, vaid ka mujal üle keha.
Kotkas rääkis ka, kuidas näojõusaali ideeni üldse jõudis ning mis on What the Face’i tulevikuplaanid.
Kelly Kotkast intervjueeris Gregor Alaküla.
Eesti esimene näojõusaal tahab ilusüstidele tuule alla teha
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.