"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu AI-ga piltide tegemisest ja nende kasutamisest turunduses.
Selleks oleme saatesse kutsunud Topeltkliki tegevjuhi Kristofer Järvelahe, kes räägib mitme valdkonna promptide kirjutamisest, sellest, kui pikad need olema peavad, ning kuidas Midjourneyst saada kätte kõik, mida sa soovid.
Järvelaht selgitab kuulajatele mitut AI-tööriista, mida millal kasutada ning milliseid käske jagada. Lisaks jagab ta soovitusi, kuidas loomingulisust pildi tehisintellekti puhul ära kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow’st.
Kuidas saada AI käest selliseid pilte, mida on võimalik edukalt turunduses kasutada?
Seotud lood
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?