"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu AI-ga piltide tegemisest ja nende kasutamisest turunduses.
Selleks oleme saatesse kutsunud Topeltkliki tegevjuhi Kristofer Järvelahe, kes räägib mitme valdkonna promptide kirjutamisest, sellest, kui pikad need olema peavad, ning kuidas Midjourneyst saada kätte kõik, mida sa soovid.
Järvelaht selgitab kuulajatele mitut AI-tööriista, mida millal kasutada ning milliseid käske jagada. Lisaks jagab ta soovitusi, kuidas loomingulisust pildi tehisintellekti puhul ära kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow’st.
Kuidas saada AI käest selliseid pilte, mida on võimalik edukalt turunduses kasutada?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.