Tallinna ühistranspordi liinid võiksid sõita ka teistesse lähivaldadesse ning seda on ka küsitud, kuid takistuseks on ka teiste huvid, rääkis värske Tallinna abilinnapea Kristjan Järvan transpordivaldkonnas.
- Kristjan Järvan erakonnast Isamaa sai pühapäeval ametlikult Tallinna abilinnapeaks transpordivaldkonnas. Foto: Andras Kralla
Linnavalitsuse käest on küsitud, kas linnaliine on võimalik pikendada näiteks Tabasaluni ning see poleks linna jaoks probleem, ütles Järvan Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tema sõnul on kohalik omavalitsus nõus ka lisakulu tasuma, kuid maakonnaliinide teenindajad tahavad seda teenust pakkuda ise.
„Neile on see peamine sissetulekuallikas,“ sõnas Järvan ning lisas, et läbirääkimiste tulemusena saab ka leida olukorrale lahenduse.
Lisaks rääkis Järvan, mida plaanib uus linnavõim võtta ette pealinna transpordiprobleemide lahendamiseks ja mida teha teisiti senisest linnavõimust.
Kristjan Järvanit intervjueeris Hando Sinisalu.
Järvan: Tallinna bussiliinid võiksid sõita linnapiirist välja
Seotud lood
Tallinna koalitsioonileppest leiab punkte, mis võivad tööd anda taristuehitajatele ja arendajatele, tõmmata sirgemaks bürokraatia keerdkäigud ning tuua siia rohkem turistide raha.
Pühapäeval sai ametliku kinnituse Tallinna uus linnavõim. Kui algselt tundus, et linnapea kinnitamine on puhas formaalsus, siis tegelikult kaasnes sellega väike närvikõdi.
Lisatud koalitsioonileping
Laupäeva õhtul otsustas Sotsiaaldemokraatliku Erakonna juhatus, et esitab Tallinna linnapeakandidaadiks Jevgeni Ossinovski.
Edaspidi tuleb Tallinna linnavalitsusel valmistada iga otsus ette nii, et see tõepoolest leiaks ka volikogus toetuse, mis eeldab tõsist tööd, aga kahjuks tõotab ka poliitilisi intriige, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.