Arvamuslugude konkurss Edukas Eesti valis eile välja parimad kirjutised ning žüriiliikmete hinnangul on konkurss kõrgvormis rohkete ideede, lahenduste, autorite ja tagajärgede pärast.
- Eduka Eesti žürii valis eile välja 11 parimat tööd. Foto: Andras Kralla
Hea tunne on, et nomineerituks said parimad tööd, ütles žüriisse kuuluv Verstoni juht Veiko Veskimäe.
Veskimäe sõnul peegeldavad paljud kirjutatud lood ühiskonna hetkeseisu, kuid oli ka lugusid, mis unistasid kõrgelt ning pakkusid lahendusi inimeste elu parandamiseks.
Sama meelt oli ka Äripäeva arvamustoimetaja Neeme Korv. “Uued ideed mingil moel alati peegeldavad seda, mis avaliku tähelepanu all on,” sõnas Korv Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Tema hinnangul on Eduka Eesti konkurss tänavu tippvormis. “Selle konkursi kaudu tulevad ideed jõuavad päriselt ka avalikku debatti ja neid hakatakse arutama,” ütles Korv.
Edukas Eesti on tippvormis: ideed jõuavad päriselt avalikku debatti
Konkurss Edukas Eesti
Äripäeva korraldatava arvamuskonkursile Edukas Eesti laekus seekord 117 võistlustööd ligi sajalt autorilt.
Edukas Eesti on Äripäeva, Helmese, Eesti Gaasi, If Kindlustuse, Ellex Raidla Advokaadibüroo, Swedbanki ja Verstoni konkurss, kuhu ootame Eesti eduloo uuendamise ja arengu kiirendamise ideid arvamusloo vormis.
12. korda korraldatud Eduka Eesti peaauhind on 10 000 eurot. Teine koht saab 3000 ja kolmas koht 2000 eurot. Lisaks tunnustavad toetajad oma lemmikuid. Äripäev annab oma eriauhinna välja koostöös Rohetiigriga.
Auhinnatseremoonia, kus võitjad välja kuulutatakse, leiab aset 2. mail advokaadibüroo Ellex Raidla uhiuues kontoris. Võistlustöid saab lugeda ja konkurssi jälgida
Äripäeva Eduka Eesti erirubriigis ning
konkursi Facebooki lehel.
Seotud lood
Parimate seas ka minister ja mullune võitja!
Neljapäeva õhtul Äripäeva meediamajas kogunenud arvamuskonkursi Edukas Eesti žürii selgitas välja 11 tänavust nominenti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.