Esimeses kvartalis vähenes Harju Elektri puhaskasum poole võrra. Ettevõtte juhi Tiit Atso sõnul olid ootused küll suuremad, kuid tellimused hakkasid kasvama alles märtsis.

- Harju Elektri juht Tiit Atso Foto: Liis Treimann
Atso sõnul on Harju Elekter üritanud neljandas ja esimeses kvartalis müügiaktiivust kasvatada, kuid paratamatult algab elektriseadmete müük igal hooajal alles teises kvartalis.
Eelmise aasta võrdluses mõjutas kasumi vähenemist Atso sõnul ka see, et eelmise aasta esimesse kvartalisse langes mitme suurema arve väljastamine ning Harju Elektri kasumlikkust mõjutab suuresti see, millise marginaaliga tooted kvartali jooksul klientidele saadetakse.
Samas tõdes Atso, et Harju Elektril tuleb kohaneda Soome turu nõudluse vähenemisega. “See aasta ei tule kindlasti kasvuaasta, tuleb kasumlikkuse kasvatamise aasta,” rääkis Atso Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus tegi Atso põhjalikuma ülevaate, kuidas Harju Elektril esimeses kvartalis läks, kuid rääkis ka, kuidas hakkavad ettevõtte tegevust mõjutama tulevased regulatsioonid. Juttu tuli ka Harju Elektri kahe Keila tehase ühendamisest ja edasistest plaanidest ettevõtte kasvatamiseks.
Inervjueeris Juhan Lang.
Harju Elektri juht: tuleb kasumlikkuse kasvatamise, kuid mitte kasvuaasta
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.