Fienta piletite müügikeskkonda kasutatakse juba regulaarselt 50 välisriigis ning platvorm on jõudnud ka Jaapanisse, kuid nüüd tahab ettevõte keskendada oma kasvuplaanid väiksemale arvule turgudele.
- Fienta müügi- ja turundusjuht Liina Amon.
“See on huvitav, et just Jaapanis ja Islandil leidsid korraldajad meid ise,” rääkis Fienta müügi- ja turundusjuht Liina Amon. Ta lisas, et seni on piletimüügiplatvorm peamiselt levinud suust suhu turundusega. Mullu kaks korda kasvanud Fienta on kahel viimasel aastal pälvinud ka kiiresti kasvava ettevõtte ehk Äripäeva gaselli tiitli.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis Amon ka sellest, kuidas on läinud suveürituste piletite müük ja milliseid trende on piletimüügiturul märgata. Samuti tuli juttu Fienta ootustest valitsusele.
Küsis Janno Riispapp.
Kaks korda kasvanud piletimüügigasell jõudis Jaapanisse
Seotud lood
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Leedu konkurentsiametil oli õigus keelata Baltikumis piletimüügiga tegeleval Piletilevil omandada Leedus pisem konkurent, otsustas kohus.
Hiljuti Rumeenia suurimast piletimüügikeskkonnast Bilete.ro enamuse ostnud Piletilevi jätkab ostutuuri Tšehhis, omandades enamuse sealsest turuliidrist GoOut.net, teatas ettevõte.
Suviste suurüritustega kaasnevatest rahvamassidest kasu lõikamiseks ei pea olema suurtootja, masstoitlustaja või hotelliomanik, rääkisid ürituskorraldajad saates „Turismitund“.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.