Pühadeaeg toob tihti kaasa kingitusi, mis ei vasta ootustele. Kuid mida teha, kui saadud kingitus ei meeldi või on defektne? Aasta viimane „Teabevara tund“ käsitleb tarbijate õigusi ja võimalusi toodete tagastamisel, garantii rakendamisel ja puudustega kaupadega toimetulekul.
- Vasakult: Keijo Lindeberg, Aldo Vassar ja Eve Noormägi Foto: Andres Laanem
Advokaadibüroo Lindeberg vandeadvokaadid Keijo Lindeberg ja Aldo Vassar selgitavad, millal kehtib 14-päevane tagastusõigus ja kuidas seda praktikas rakendada. Räägime ka sellest, mida õiguslikult tähendab puudusega toode. Lisaks vaatleme garantiide olemust ja seda, millal seadusest tulenev garantii tegelikult kehtib.
Saadet juhib Äripäeva teabevara vanemtoimetaja Eve Noormägi.
Kingitus ei sobi? Tarbija õigused pühadejärgsel ajal
Seotud lood
Järgmisest aastast jõustuvad laiapõhjalised maksutõusud. Kuidas toimetada enne aasta lõppu pensionivaraga, palkadega ja dividendiga, andsid nõu KPMG Eesti maksuvaldkonna juht Joel Zernask ja maksunõustaja Einar Rosin.
Kui konkurentsipiirangu kokkuleppe puhul on leppetrahv ebamõistlikult suur, võib kohus seda nõudmisel vähendada mõistliku suuruseni. Samas on tööandjal õigus nõuda lisaks leppetrahvile ka talle tekitatud kahju hüvitamist, selgitatakse saates “Teabevara tund”.
Vastutustundetu eelarvepoliitika ja võlgu elamine on saanud USA majandusedu sünonüümiks – fiskaalaasta esimesel kahel kuul (oktoober ja november) kasvas Ühendriikide eelarve puudujääk rekordilise tasemeni.