• OMX Baltic0,15%298,16
  • OMX Riga0,09%863,1
  • OMX Tallinn−0,16%1 952,57
  • OMX Vilnius1,24%1 157,5
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1001,25%8 432,51
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,56
  • OMX Baltic0,15%298,16
  • OMX Riga0,09%863,1
  • OMX Tallinn−0,16%1 952,57
  • OMX Vilnius1,24%1 157,5
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1001,25%8 432,51
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,56
  • 23.04.25, 12:12

Tallinna Lennujaam motiveerib uusi liine avama miljonite eurodega aastas

Tallinna Lennujaam motiveerib lennufirmasid liinitoetusprogrammiga avama uusi lennuliine, süstides programmi 5 miljonit eurot aastas, rääkis Tallinna Lennujaama juht Riivo Tuvike.
Kuula intervjuust Riivo Tuvikesega pikemalt Airbalticu nõrgast finantsseisust ja millised on uued reisisihtkohad, kuhu Tallinnast lennata saab.
  • Kuula intervjuust Riivo Tuvikesega pikemalt Airbalticu nõrgast finantsseisust ja millised on uued reisisihtkohad, kuhu Tallinnast lennata saab.
  • Foto: Andras Kralla
Vastava toetuse saab iga lennufirma, mis vastab reeglitele, rääkis Riivo Tuvike. Suur osa toetusest läheb ärilendudele, et hommikul saaks minna ja õhtul tulla tagasi, aga riigifirma toetab ka odavlennufirmasid.
Tallinna Lennujaam näeb ärilendude sihtpunkidega kurja vaeva, et sagedusi parandada, aga lihtne see ei ole, rääkis Tuvike. “Näiteks võime öelda, et me töötasime aastaid Amsterdamiga, et hommikul oleks võimalik lennata sinna ja õhtul sealt tagasi,” näitlikustas riigifirma juht. Suvest alates saab Amsterdami lennata kaks korda päevas.
Intervjueeris Lauri Leet.
Tallinna Lennujaam motiveerib uusi liine avama miljonite eurodega aastas
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele