Eesti suurima ehituspuitu müüva kaupluseketi Puumarket kinnitustarvikute müük suurenes eelmisel aastal ligi poole võrra. Puumarketi tegevjuhi Toomas Tauki sõnul võib peamiseks kasvu teguriks pidada sünergiat heade koostööpartneritega, eeskätt kinnitustarvikute täislahendust pakkuva
ESSVE Estoniaga.
- ESSVE toodete puhul hindavad kliendid muu hulgas universaalset kinnitusvahendite hoiustamis- ja transpordisüsteemi ESSBOX, mis garanteerib kinnitite hea kvaliteedi.
„Meie jaoks on koostööpartneri puhul oluline terviklik kontseptsioon alates tema toodete valikust, nende saadavusest, tarneaegadest kinnipidamisest kuni loomulikult toodete kvaliteedini.
ESSVE kujul on tegu meie väga pikaaegse koostööpartneriga, kelle toodangut aitab väga hästi müüa juba nende tuntus meie põhiklientidest ehitusettevõtete seas,” ütleb Toomas Tauk.
Vähem tähtis pole tema sõnul ka aktiivne koostöö, sest lisandväärtusena panustab
ESSVE partnerina pidevalt nii Puumarketi klientide kui ka klienditeenindajate koolitamisse ning aitab selliselt igati müügile kaasa. Meie klienditeenindajad on toodete kvaliteedist ja spetsiifikast teadlikud ning oskavad selles veenda ka kliente, mis annabki
ESSVE toodangule konkurentide ees eelise..
„Vaadake
ESSVE kinnitusvahendite väljapanekuid kauplustes – ka ehitusega mitte nii kursis olev inimene leiab hõlpsasti üles vajalikud kruvid ning saab sealsamas stendi ees nende kohta vajaliku info,” kiidab Tauk. „Tegemist on tõesti korrektse ja täpse partneriga, kelle riiul on alati kaupa täis ning tellimused täidetud. Ja kui juhtub, et klient otsib väga spetsiifilisi tooteid, mida meil parasjagu müügil pole, saame kohe
ESSVE-lt projektipõhist abi, soovitusi asenduseks või kutsutakse klient konsultatsioonile. Ehitusvaldkond on ju nii lai, et meie klienditeenindaja ei saa ega peagi olema igal alal spetsialist. Selleks on meil võimalus pöörduda nõu küsimiseks otse
ESSVE kontakti poole.”
- Puumarketi tegevjuhti Toomas Tauki sõnul hindavad kliendid aina enam kvaliteeti ja hind ei ole enam määrav. Foto: Inga Alaveer
Ta lisab, et loomulikult peab koostöö olema heaks laabumiseks kahepoolne. „Meie anname neile klientidelt vahetut tagasisidet ning võime öelda, et inimesed hindavad aina enam hinna asemel kvaliteeti. Tulles vastu aga klientide soovidele, on
ESSVE koos meiega olnud alati valmis kaasa lööma kampaaniates. Näiteks hooajale vastavalt on meil peagi tulemas terrassilaudade ja -kruvide eripakkumised ning müügikampaaniad.”
Ühisturundustegevusena osaletakse koos ka messidel, näiteks Eesti Ehitab 2018 ja 2019. „Meie tegevused on lihtsalt väga tugevalt seotud: mõlema ettevõtte sihtrühm on premium-klient ning kui Puumarket on puidu- ja ehitusmaterjali müüja, siis kinnitusvahend on see, milleta neid materjale kokku ei pane,” lisab Tauk. Ligi 30 aastat tegutsenud Puumarketil on kokku viis müügiosakonda üle Eesti – Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Rakveres. 2018. aastal oli ettevõtte käive 28 miljonit eurot.”
ESSVE Estonia juht: ootame sama head tõusu ka tänavu
„Kinnitusvahendite segmendis on 50%-line müügikasv aastaga kahtlemata erakordselt hea tulemus, kuid ei saa väita, et tegemist oleks üllatusega,“ nendib
ESSVE Estonia tegevjuht Argo Luhaste. „Tõstan Puumarketi puhul esile kaht asjaolu: esiteks väga selget kliendi- ja tootefookust, mis teeb neist parima valikuga era- ka ärikliendile suunatud puitmaterjali müüja Eestis. See loob hea eelduse klientide professionaalseks teenindamiseks, eristudes nendest edasimüüjatest, kes pakuvad ehk liialt mitmekesist tootevalikut. Teiseks mõistab
ESSVE hästi toimiva riiulikontseptsiooni tähendust oma edasimüüjate jaoks.”
Argo Luhaste sõnul on
ESSVE välja töötanud ning Skandinaavia turul juba väga edukalt turule toonud kinnitusvahendite terviklahenduse, mis peab silmas nii edasimüüjate kui ka lõpptarbija vajadusi. Kaupluse riiuliväljapaneku nähtav osa on jäämäe veepealne tipp, suurema ja nähtamatu osa moodustab sortimendi analüüs, riiulipindade regulaarne korrastamine ehk
merchandising, müügipersonali koolitamine ning lugematu hulk muid tegevusi, milleta
premium-segmendi kinnitustarvikute müük ei oleks mõeldav.
„Esile tahaks tõsta turunduskoostööd Puumarketiga. Hea meel on tõdeda, et viimastel aastatel on nii
ESSVE kui ka Puumarketi meeskondadega liitunud ülimalt professionaalsed turundustegijad, kelle eestvedamisel on ettevõtete koostöö ka selles valdkonnas tõusnud täiesti uuele kvalitateeditasemele. Usun, et ka alanud aastalt on põhjust oodata sama head tulemust. Sellele annavad aluse nii üldine jätkuv ehitussektori kasv kui ka mitme olulise tootegrupi uuenemine
ESSVE sortimendis, sealhulgas uue revolutsioonilise kruvi ESSDRIVE lansseerimine,” lisab Argo Luhaste.
Kinnitustarvikute täislahendust pakkuva
ESSVE puhul on tegemist professionaalsetele ehitajatele suunatud kvaliteetse Rootsi kaubamärgiga, mille alla kuuluvad nii erinevad kinnitusvahendid kui ka töö tegemiseks vajalikud tööriistad, tarvikud ja teenused. Üks klientide seas hinnatud eelis
ESSVE toodete puhul on universaalne kinnitusvahendite hoiustamis- ja transpordisüsteem ESSBOX, mis talub karmi põhjamaist kliimat ja peab vastu pidevale kasutamisele ehitusplatside rasketes tingimustes.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.