Alustades kingileidmise teekonda, tuleb esmalt koostada eelarve ja kaardistada, milliseid samme olete astunud varasemalt, mida teinud õigesti, mis on läinud valesti. Nagu eelpool juba mainitud, tuleks päringud saata vähemalt kolmele agentuurile, kes siis saavad teile teha omapoolsed pakkumised. Esimese pakkumise toodetevalikus on üldjuhul sellised
meened, mida on lihtne tellida ja kerge tarnida.
Soovitan olla nõudlikum ja täpsustada oma soove ning teise või kolmanda pakkumiste ringiga võite juba leidagi parimad lahendused. Võtmeroll on reklaamkingituste projektijuhil. Kui aga tunnete, et teile pakutud reklaamkingitused ei vasta ootustele, siis võtke ühendust ka neljanda või isegi viienda reklaamkingiagentuuriga. Saades pakkumised kätte, kontrollige kindlasti üle, kas tooted vastavad teie poolt esitatud kriteeriumidele. Edasi oleks vajalik küsida tootenäidiseid, et teil oleks võimalik veenduda, et tooted ikka vastavad teie ootustele.
Kui tegemist on erilahendusega, siis soovitan uurida, kas agentuur on pakkunud sarnaseid tooteid ka varem ning küsida näidiseid. Kindlasti uurige ka, millised võimalused on tootele trükkimiseks või sobiks hoopis graveerimine.
Mida rohkem on teil infot erinevatest võimalustest, seda parema kujunduse ja sõnumi saate luua kas siis ise või kingiagentuuri abil. Kui disain on paika pandud, siis suuremate koguste tellimisel soovitan lasta valmistada eelnevalt ka ühe näidise. Kõik see kokku aitab teil jõuda garanteeritult ideaalse reklaamkingituseni.