• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,05%5 772,92
  • DOW 300,88%42 160,66
  • Nasdaq 1,32%18 419,2
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,91
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,05%5 772,92
  • DOW 300,88%42 160,66
  • Nasdaq 1,32%18 419,2
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,91
  • ST
  • 01.12.20, 00:00

Mis aitab reklaamkingituste maastikul orienteeruda?

Valdavalt pakub Eesti turg paari reklaamkingituste suurtootja toodangut ning sealt valiku tegemine ei ole keeruline. Peaks aga arvestama, et enamik firmasid kasutab ühtesid ja samu tooteid ning eristumine tekib vaid kingituste vahendaja talendikusest teile nende toodete esitlemisel. On siis ettevõttel parem koduleht, sõbralikum teenindus, uudsem idee tootel sõnumi edastamiseks või pakub kingiagentuur kõige soodsamat hinda. Sedasi leiate tõenäoliselt keskmisest parema toote, kuid ideaalset reklaamkingitust kindlasti mitte.
Firmapidu-Reklaamtooted
  • Firmapidu-Reklaamtooted Foto: Logotrade Corporate Gifts Agency
Alustades kingileidmise teekonda, tuleb esmalt koostada eelarve ja kaardistada, milliseid samme olete astunud varasemalt, mida teinud õigesti, mis on läinud valesti. Nagu eelpool juba mainitud, tuleks päringud saata vähemalt kolmele agentuurile, kes siis saavad teile teha omapoolsed pakkumised. Esimese pakkumise toodetevalikus on üldjuhul sellised meened, mida on lihtne tellida ja kerge tarnida.
Soovitan olla nõudlikum ja täpsustada oma soove ning teise või kolmanda pakkumiste ringiga võite juba leidagi parimad lahendused. Võtmeroll on reklaamkingituste projektijuhil. Kui aga tunnete, et teile pakutud reklaamkingitused ei vasta ootustele, siis võtke ühendust ka neljanda või isegi viienda reklaamkingiagentuuriga. Saades pakkumised kätte, kontrollige kindlasti üle, kas tooted vastavad teie poolt esitatud kriteeriumidele. Edasi oleks vajalik küsida tootenäidiseid, et teil oleks võimalik veenduda, et tooted ikka vastavad teie ootustele.
Kui tegemist on erilahendusega, siis soovitan uurida, kas agentuur on pakkunud sarnaseid tooteid ka varem ning küsida näidiseid. Kindlasti uurige ka, millised võimalused on tootele trükkimiseks või sobiks hoopis graveerimine.
Mida rohkem on teil infot erinevatest võimalustest, seda parema kujunduse ja sõnumi saate luua kas siis ise või kingiagentuuri abil. Kui disain on paika pandud, siis suuremate koguste tellimisel soovitan lasta valmistada eelnevalt ka ühe näidise. Kõik see kokku aitab teil jõuda garanteeritult ideaalse reklaamkingituseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele