• OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2251,86%39 354,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,01
  • OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2251,86%39 354,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,01
  • ST
  • 21.06.23, 13:57

25 aastat hoogsat sõiduautode ja väikebusside vedu

Üle-euroopalise sõiduautode ja väikebusside veoga tegelev Sivitrans on Eesti kapitalil põhinev pereettevõte, mis alustas tegevust juba 1997. aastal. Algselt Baltikumile keskendudes laieneti peagi kogu Euroopasse ja juba pikka aega ollakse eelistatuim partner mitmete tunnustatud automarkide edasimüüjatele.
25 aastat hoogsat sõiduautode ja väikebusside vedu
  • 25 aastat hoogsat sõiduautode ja väikebusside vedu
Eestimaalaste armastus uute autode vastu on üldteada ja seda ei suutnud kõigutada isegi raske aeg pandeemiarindel. Mil viisil aga uued ja uhked autod Eestisse esinduskauplustesse jõuavad? Olulist rolli uute autode eestlasteni toomisel mängib kindlasti Sivitrans, keda on usaldusväärse partnerina juba tegevuse algusaastatest peale mitmete tippmarkide transportimisel usaldatud – Amserv, Elke ja Topauto.
Näitena võib tuua, et igal nädalal jõuab Sivitransi töö tulemusel Eestisse keskmiselt 100–120 Toyota mudelit. Just Toyota erinevate mudelite vedu moodustab suure osa Sivitransi tööst – peaaegu kõik salongis uut omanikku ootavad Toyotad on sinna saabunud just Sivitransi treileril.
Sivitransi looja ja juht Marco Pals pidas enne ettevõtte loomist jalgrattapoodi ning oma esimese treileri soetas ta Jaguari poodi pidavalt rootslaselt. Treileri ostuks laenatud raha tasus ennast igati ära, sest juba üsna pea avanes võimalus Baltikumis Toyota mudeleid transportima hakata, millele järgnesid sõidud Saksamaale. 2001. aastaks soetati juurde juba uus treiler ja ei läinud kaua, kui ettevõttel oli kasutada juba 12 treilerit. Autode ja minibusside vedudele lisandusid ka mõned külmveod Hispaaniast.
Sivitrans tähtsustab oma töös lubaduste punktuaalset täitmist ja tähtaegadest kinnipidamist, teenuse paindlikkust ning püsivaid, pikaajalisi kliendisuhteid. Oluline on täpsus, seda nii tellimuste sisus, tähtaegades kui ka muudes igapäevategevustes, näiteks meilidele vastamises. Tänu suurele ja mitmekülgsele veokipargile leiab Sivitrans kliendi vajadustest lähtuvalt alati kõige sobivama transpordivahendi.
Lisaks garanteerib Sivitrans veose turvalisuse terve marsruudi jooksul. Kõik Sivitransi veetud koormad on kaitstud koormakindlustusega. Sivitrans kasutab oma TIR-vihikut, mistõttu veosed läbivad ladusalt ka Euroopa Liitu mittekuuluvate riikide tollipunktid – veostel ei teki piiridel ootamatuid tolliviivitusi.
Sivitrans on Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) liige. Autovedusid tegevate ettevõtjate vabatahtliku ühenduse liikmelisus aitab Sivitransil täita aktiivset rolli Eesti autoveoteenuse kvaliteedi arendamises ja seadusandluse täiendamises.
Sivitrans on oma positsiooni Euroopas piisavalt kindlustanud ja ettevõte on usaldusväärne nii klientide kui ka oma töötajate seas. Lühiajalise kasu asemel seatakse pilk alati pikaajaliselt edukate ette- võtmiste suunas. Võta ühendust [email protected]
Vaata ka sivitrans.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:00
Investeerimiskulla ABC I – investeerimiskuld kui mõiste, spread, investeeringu jaotamine
Kuld on eraisiku jaoks üks lihtsamaid ja kergemini arusaadavamaid viise investeerimiseks. Füüsilise kulla ostmine ja müümine ei nõua erilisi eelteadmisi ning investeerimisalast kogemust. Piisab teatud põhitõdede mõistmisest ning nende järgimisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele