• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • ST
  • 17.10.23, 12:08

Kantar Emor: CVKeskus.ee on peamine tööotsinguplatvorm kõikides ametirühmades ja ärivaldkondades

Kantar Emori uuringust selgus, et CVKeskus.ee on külastatuim tööportaal Eestis, mida kasutab töö leidmiseks kaks kolmandikku töötajatest. Uuringu tulemused näitavad, et CVKeskus.ee on kõige populaarsem tööportaal kõikide ametirühmade ja ärivaldkondade lõikes.
Kantar Emor: CVKeskus.ee on peamine tööotsinguplatvorm kõikides ametirühmades ja ärivaldkondades
Kantar Emor uuris töövõtjate eelistusi tööotsinguteks ehk selgitas välja peamised kanalid, kust tööpakkumiste kohta infot otsitakse. Uuringus osales 1818 töötajat (tulemuste täpsus ±2%) ja eelistatuimaks tööotsinguplatvormiks osutus taas CVKeskus.ee.
Töövõtjate sõnul on nende eelistatuim tööotsinguplatvorm CVKeskus.ee, mis on Eestis populaarseim tööotsingukanal kõikides ametirühmades (juhid, tehnilise, äri-, juhtimis- ja muu valdkonna spetsialistid, teenindajad, oskus- ja lihttöölised) ning tegevusaladel (tööstus, ehitus, isiku- ja äriteenused, avalik sektor).
Teise põhilise tööotsingukanalina kasutavad töövõtjad oma tuttavaid, sõpru ja sugulasi ning kolmandana tõid vastajad välja CV Online’i tööportaali (cv.ee), näitavad Kantar Emori andmed.
Viiendik vastajatest otsib tööpakkumisi ka Töötukassast, 20% ettevõtete sotsiaalmeediakanalitest, 15% ajalehtedest ja ajakirjadest, 15% ettevõtete kodulehtedelt, 14% LinkedInist, 6% uurib otse värbamisspetsialistidelt ning 3% töötajatest kasutab selleks MeetFranki ja teisi sarnaseid rakendusi.
Töötajate eelistatuimad tööotsingu kanalid ehk mis kanalitest saadakse infot tööpakkumiste kohta
1.CVKeskus.ee (69%)
2.Tuttavad, sõbrad ja sugulased (46%)
3.CV Online (43%)
4.Töötukassa (21%)
5.Ettevõtete sotsiaalmeedia kanalid Facebookis ja Instagramis (20%)
6.Töökuulutused ajalehtedes (15%)
7.Ettevõtete kodulehed (15%)
8.LinkedIn (14%)
9.Ettevõtete värbamisspetsialistid (6%)
10.MeetFrank jt sarnased rakendused (3%)

CVKeskus.ee on ka noorte peamine tööotsingukanal

76% noortest otsib infot töövõimaluste kohta CVKeskus.ee platvormilt, näitab Kantar Emori tudengite seas läbiviidud küsitlus, kus osales 912 noort (tulemuste täpsus ±3%).
Teise tööotsingukanalina tõid tööturule sisenevad noored välja oma tuttavad, sõbrad ja sugulased, kellelt uurib tööpakkumiste kohta veidi alla poole (47%) ning kolmandaks osutusid CV Online’i tööportaal (cv.ee) ja ettevõtete sotsiaalmeediakanalid, kust saavad tööpakkumiste kohta teavet 46% vastajatest.
Kantar Emori palgatöötajate seas läbiviidud küsitlusele vastas 1818 töövõtjat (tulemuste täpsus ±2%). Noorte eelistusi kaardistavas uuringus osales 912 tudengit (tulemuste täpsus ±3%). Noorte eelistuste väljaselgitamiseks viidi küsitlus läbi Tallinna Tehnikaülikooli, Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli, Maaülikooli, Tallinna Tehnikakõrgkooli, EBSi ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õpilaste seas. Noorte uuring esindas rakenduslike kõrgkoolide ja ülikoolide tehnilistel, loodusteaduse ning majanduse ja juhtimise erialadel õppivaid tööturule sisenevaid noori, hõlmates nii diplomi-, bakalaureuse- kui magistriõppe tudengeid.

Kaasa personaliotsingutesse CVKeskus.ee värbamisekspert!

CVKeskus.ee värbamisteenuste abil saad kokku hoida aega ja energiat ning kaasata otsingutesse kogenud värbamiseksperdi, kelle kasutuses on Eesti suurim CV-de andmebaas ja peamine tööotsinguplatvorm.
CVKeskus.ee värbamiseksperdid viivad aastas läbi üle 2000 tööintervjuu – nad teavad, mis tööturul päriselt toimub ja mõistavad töövõtjate ootuseid ning tagavad tööotsijatele värbamisprotsessis suurepärase kandidaadikogemuse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele