Eesti tööportaale külastati viimase 12 kuu jooksul rekordiliselt enam kui 39,6 miljonit korda. Rohkem kui pooled (54%) külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (18% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika
Similarweb’i andmed näitavad, et CVKeskus.ee on külastatuim tööportaal Eestis, mida külastati möödunud 12 kuu jooksul kolm korda enam kui lähimat konkureerivat tööportaali.
CVKeskus.ee külastatavus kerkis eelmisel aastal 18%, ületades 21,5 miljoni piiri. Töötukassat külastati samal perioodil 7,3 miljonit korda ja CV-Online 6,4 miljonit korda.
Aasta alguses on tööotsijad aktiivselt uut tööd otsimas
Kõige rohkem külastati tööportaale jaanuari- ja veebruarikuus (kokku 7,4 miljonit korda), mis on tavapärane trend igal aastal ja peegeldab töövõtjate aktiivsust uue töökoha otsinguil aasta alguses.
Keskmisest kõrgeim oli tööportaalide külastatavus ka oktoobrikuus, mil
CVKeskus.ee tööportaali külastati 1,9 miljonit ja Töötukassat ning CV Online mõlemat 0,6 miljonit korda.
Töövõtjad eelistavad tööpakkumisi sirvida nutitelefoniga
Kiirelt on kasvanud nutitelefoniga tööportaalide külastuste arv – kui 2017. aastal külastas kaks kolmandikku töövõtjatest tööportaale läbi arvuti ja vaid üks kolmandik läbi nutiseadme, siis tänaseks sirvivad rohkem kui pooled töövõtjad (54%) tööpakkumisi mobiiliga.
Tööandjatel tuleb tööpakkumiste avaldamisel seepärast hoolikalt jälgida, et kandideerimisteekonna algus oleks kiire ja lihtne ning võimaldaks töövõtjatel oma huvist märku anda vähem kui 5 minutiga lõunalauas või bussisõidul töölt koju.
Mida pikem on kandideerimisprotsess ja sarnasem on tööandja väärtuspakkumine teistega, seda suurem on tõenäosus, et töövõtja kandideerib hoopiski mõne konkureeriva tööandja tööpakkumisele.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.