• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • ST
  • 30.01.24, 14:20

CVKeskus.ee tööportaali külastatakse kolm korda rohkem kui lähimat konkureerivat tööportaali

Eesti tööportaale külastati viimase 12 kuu jooksul rekordiliselt enam kui 39,6 miljonit korda. Rohkem kui pooled (54%) külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (18% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika
CVKeskus.ee tööportaali külastatakse kolm korda rohkem kui lähimat konkureerivat tööportaali
Similarweb’i andmed näitavad, et CVKeskus.ee on külastatuim tööportaal Eestis, mida külastati möödunud 12 kuu jooksul kolm korda enam kui lähimat konkureerivat tööportaali.
CVKeskus.ee külastatavus kerkis eelmisel aastal 18%, ületades 21,5 miljoni piiri. Töötukassat külastati samal perioodil 7,3 miljonit korda ja CV-Online 6,4 miljonit korda.

Aasta alguses on tööotsijad aktiivselt uut tööd otsimas

Kõige rohkem külastati tööportaale jaanuari- ja veebruarikuus (kokku 7,4 miljonit korda), mis on tavapärane trend igal aastal ja peegeldab töövõtjate aktiivsust uue töökoha otsinguil aasta alguses.
Keskmisest kõrgeim oli tööportaalide külastatavus ka oktoobrikuus, mil CVKeskus.ee tööportaali külastati 1,9 miljonit ja Töötukassat ning CV Online mõlemat 0,6 miljonit korda.

Töövõtjad eelistavad tööpakkumisi sirvida nutitelefoniga

Kiirelt on kasvanud nutitelefoniga tööportaalide külastuste arv – kui 2017. aastal külastas kaks kolmandikku töövõtjatest tööportaale läbi arvuti ja vaid üks kolmandik läbi nutiseadme, siis tänaseks sirvivad rohkem kui pooled töövõtjad (54%) tööpakkumisi mobiiliga.
Tööandjatel tuleb tööpakkumiste avaldamisel seepärast hoolikalt jälgida, et kandideerimisteekonna algus oleks kiire ja lihtne ning võimaldaks töövõtjatel oma huvist märku anda vähem kui 5 minutiga lõunalauas või bussisõidul töölt koju.
Mida pikem on kandideerimisprotsess ja sarnasem on tööandja väärtuspakkumine teistega, seda suurem on tõenäosus, et töövõtja kandideerib hoopiski mõne konkureeriva tööandja tööpakkumisele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele