Hulgikaubanduse TOPis teisele kohale jõudnud ettevõte tahab jõulisemalt siseneda Aasia turgudele. Esimene samm selleks on tehtud, sest kakaoubade hulgimüügiga tegelev firma sai jala ukse vahele Jaapanis.
- Seni, kuni inimesed armastavad šokolaadi, jätkub kakaoubade hulgimüüjal Nord Cocoa OÜ-l tööd. Foto: Meeli Küttim
Arkadi Gorlatš, Nord Cocoa OÜ peadirektor ja asutaja rääkis, et ettevõtte müügimaht kasvab ja selle põhjus on lihtne: inimesed armastavad šokolaadi. „Meie peamised turud on Venemaa ja SRÜ riigid. Venemaal on kriis ja rubla devalveerumine, kuid meid see ei puudutanud. Miks? Mõelge ise: kas isiklikult teie jaoks on vahet, maksab šokolaaditahvel 1 euro või 1 euro ja 5 senti?“ küsis Gorlatš ja nentis, et samamoodi ehk endiselt šokolaadi ostes reageerivad inimesed Venemaal.
Tema sõnul proovivad paljud ettevõtted siseneda India ja Hiina turule ja õigesti teevad, sest need kaks riiki on tööstuse tulevik.
2015. aasta sügisel ilmuvad Äripäeva TOPid on koostatud 2014. aasta majandusnäitajate põhjal. Koondedetabel selgub kuue majandusnäitaja – käive 2014, ärikasum 2014, käibe ja kasumi kasv 2014. aastal, rentaablus ning varade tootlikkus – põhjal.
Hulgikaubanduse ettevõtete edetabel ilmub 15. oktoobri erilehes Kaubandus.
Äripäeva edetabelid leiab aadressilt
www.aripaev.ee/topSeotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.