• OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,38%272,8
  • OMX Riga−0,52%867,98
  • OMX Tallinn−0,26%1 737,76
  • OMX Vilnius−0,1%1 052,95
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,26%8 205,27
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 15.10.20, 06:00

Poliitiline jonn lennukeeldudega ähvardab Eesti lennundust valuvõttega

Suurt hämmastust põhjustanud lennukeeldude taga on olnud koroonaviiruse levikuhirmu asemel suures osas poliitiline keelukihk. Kaua püsinud karm keeld võib tulevikus vähendada lennufirmade huvi Eesti vastu.
Tallinna lennujaam
"Eesti liigutust vaadatakse kui idiootsust," ütles üks lennundusvaldkonda tundev allikas Äripäevale iseloomustamaks valitsuse kehtestatud otselendude keelamist ning hiljem kuue keelu alt välja võetud sihtkoha väljavalimist. Eesti oli Euroopa Liidu riikide seas üks karmimaid ning ajaliselt pikemaid lennuühenduste piirajaid. Ja seda suuresti ajal, mil koroonaviiruse levik oli Euroopas madalfaasis. Praeguseks, mil viiruse levik on jälle tõusuteel, on kruvisid oluliselt lahti keeratud, kuid kahju võib olla juba tehtud - lennufirmad ei pruugi koroonakriisi järel Eesti turule enam tagasi tulla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele