• OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−1,9%38 338,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−1,9%38 338,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • 27.05.22, 06:00

Riikidevaheline sahkerdamine loksutab Eesti suurimat laevatootjat

Baltic Workboats (BWB) sai alguse, kui Margus Vanaselja ja Märten Vaikmaa ostsid vanade laevade remondibaasi. Aastal 1996 hakkasid nad oma ettevõttega laevadel vanu mootoreid vahetama, kus käed sai ka ise õliseks tehtud. Nüüd aitab Saaremaal laevade valmimisele kaasa ligi 200 töötajat.
Baltic Workboats ASi juht Margus Vanaselja sõnul mõjutab nende ettevõtte tegevust praegu pigem koroonakriis, sõja mõjud tulevad hiljem.
Nende hulgas on ka alltöövõtjad, kes on juba pikaajaliselt ettevõtte heaks töötanud ja keda koheldakse kui omi inimesi. Laevaperet räsivad aga mitmed tormid, näiteks mängivad riigid laevahangetel võidu kätte oma ettevõtjatele, mistõttu on jäänud Baltic Workboats pika ninaga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele