Meediaettevõtteid Äripäeva Infopanga aastate jooksul välja kujunenud metoodika järgi reastades selgus, et selle võitis 2021. aasta tulemuste põhjal Äripäev ise. Delfi Meedia jäi tänavu teiseks – aasta varem oli võitja Delfi. Äripäev võitis TOPi viimati ka 2020. aastal heade tulemuste eest 2019. aastal.
- Fotol vasakult ülalt: Meelis Mandel, Igor Rõtov, Investor Toomas, Jaan Martin Raik, vasakult keskel Simo Sepp, Anu Lill ja Kristi Saare. Vasakult all Morten Merila ning Juhan Lang. Foto: Liis Treimann
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov kommenteeris, et 2021. aasta heade tulemuste taga on osalt ka põrge koroona-aasta raskest perioodist, mis puudutas küll kõiki firmasid. "Peamine põhjus oli, et esimest korda nägime kasvu ja ärilist kasu digitellijate juurdetekkimisest. Täpsustan, et digitellimusi oleme müünud aastaid, aga mullu tegime siin tõelise läbimurde. Äripäeval on praegu üle 18 000 digitellija ja Äripäeva teemaveebidel lisaks kokku üle 8000 digitellija,” selgitas Rõtov ning lisas, et reklaam paberis annab veel stabiilse käibe, kuid siingi on Äripäeval plaanis digipööre.
Seotud lood
Mullu Äripäeva Meediafirmade TOPi võitnud ja tänavu teise koha saanud Ekspress Meedia juhi Argo Virkebau sõnul saatis neid 2021. aastal edu eriti digiäris. Aga tavapärasest rohkem tuli investeerida IT-toimepidevusse, kuna meediafirmade suunal toimuvad korrapärased ja mastaapsed küberrünnakud.
Äripäeva Meediamajade edetabelis pälvis kolmanda koha ristsõnaajakirju ja lauamänge loov Nuti Grupp.
Raamatukirjastajate edetabeli esimest ja teist kohta jäid tänavu jagama kirjastused Pilgrim ja Tänapäev. Esimene tähistab järgmisel aastal 20. tegevusaastat, teisel tuleb peagi 25 aasta juubel.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”