Kultuuriministeeriumi loakomisjon arutas juulis TV1 taotlust saada endale Tipp TV sagedus, kinnitas ministeeriumi asekantsler Urmas Sõgel. Tema sõnutsi lükkas komisjon TV1 taotluse tagasi kui põhjendamatu.
Sõgel märkis, et komisjoni üldise arvamuse kohaselt pole mõtet anda kasutada kaht sagedust telekanalile, mille omanikud pole tänaseni tõestanud, et suudavad anda iga päev eetrisse täismahus programmi. Asekantsler lisas, et komisjon on nõus TV1 taotluse uuesti arutelusse võtma pärast seda, kui kanal on alustanud oma programmi näitamist. Sõgeli kinnitusel polnud ministeeriumil juriidilist põhjust kuulutada endisele Tipp TV kanalile välja uut avalikku konkurssi, kuna TV1 taotles endale Tipp TV sagedust, mitte ringhäälinguluba.
TV1 omanik Oleg Sõnajalg ütles, et olemasolev sagedus ei taga vaatajatele piisavat võimalust TV1 programmi jälgimiseks. Kultuuriministeeriumi otsus lükata TV1 taotlus sageduse muutmiseks tagasi ei muuda Sõnajala kinnitusel telekanali plaane.
Sõnajala ütlusel soovib TV1 osta Ringhäälingu Saatekeskuse ASilt Tipp TV antenni, mis on paigutatud teletorni tippu.
Saatekeskuse direktor Rein Ruudi ütles, et peab mitme juriidilise isikuga läbirääkimisi praegu ringhäälingu saatekeskusele kuuluva Tipp TV antenni müümise osas. Ringhäälingu saatekeskus ostis tegevuse lõpetanud Tipp TV antenni selle aasta kevadel.
TV1 pidi omanike varasemal kinnitusel alustama täismahus programmile üleminekut selle aasta hiliskevadel, kuid pole seda seniajani teinud. Suvel katkesid ka seni kolm korda päevas eetris olnud uudised.
Oleg Sõnajalg kinnitas, et TV1 alustab täismahus programmi edastamist 1. septembril. Viivitust programmi alustamisel põhjendas omanik telekanali kolimisega linnahallist uutesse ruumidesse Pirital. «Meil ei ole majanduslikke probleeme,» kinnitas Sõnajalg. «See pole tavaline kolimine, Pirital algab kõik nii tehnilises kui sisulises mõttes uuesti,» lisas ta.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.