Esimene sellenimeline väikeauto tuli konveierilt 1936. aasta detsembris. Kuni 1991. aastani, mil Kadeti asemele asus Astra, toodeti üle 10 miljoni Kadeti.
1936. aastal tootmisse läinud Kadett A toodeti lisaks tavalisele kaheukselisele variandile ka kabrioletina. Auto maksis 2100 riigimarka. 23hj mootoriga väikeauto oli esimene monokokk-kerega Saksa auto. 1,1liitrine mootor võimaldas kiirust kuni 98 km/h ja kulutas 100 km läbimiseks keskmiselt 7,5 l bensiini. 1938. aastaks oli Kadett saavutanud Saksamaal 58protsendilise turuosa. Tootmine katkes 1940. aastal seoses Teise maailmasõjaga, selleks ajaks oli toodetud 107 608 autot.
Viimane, E-seeria Kadett oli eelkäijatest edukam. Toodeti 3,8 mln autot. Autot toodeti nii kolme-, nelja- kui viieukselisena, samuti universaali ja kabrioletina. Mootorite võimsused mahtusid 54 hobujõust 156 hobujõuni. Lisaks toodeti ja toodetakse seda autot ka mitme teise nime all -- näiteks Pontiac LeMansi või Daewoo Nexiana.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.