• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,97
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,97
  • 11.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaale veo hind langeb

Piiriületusajad
Poola--Saksamaa:
ettearvamatu -- paarist tunnist ööpäevani
Riigipühad
1. jaanuar, 1. aprill, 3. aprill, 4. aprill, 1. mai, 12. mai, 23. mai, 3. oktoober, 17. november, 25--26. detsember
Veokite lubatud suurimad mõõtmed
kõrgus 4 m; pikkus: poolhaagisega autorongil 16,50 m, täishaagisega autorongil 18,35 m; laius 2,5 m (külmikautodel 2,6 m); täismass 40 tonni (konteinerite veol 44 tonni)
Arvestuslikult võib ühe tonni segakauba paigutada kahele euroalusele. Seega pakkumuste hinnapiirid 300--525 Saksa marka/1 EUR.
Kuigi ühelgi vedajal pole midagi 525 DEMi vastu oleks normaalne hinnavahemik 380--450 Saksa marka/1 EUR.
Veoajad on võrreldes 1996. aasta maikuuga lühenenud. Kuid ASi Võru Trans pakutav neljapäevane veoaeg on ilmselt üle pakutud, samuti ka ASG Eesti kümnepäevane veoaeg nende poolt pakutud tingimustel.
Veo tellijana eelistaksin firmasid, kes on võimelised lisatasu eest kaupa ka deklareerima.
Kuni 15protsendiline hinnalangus võib olla reaalne. Oleme isegi sinnapoole teel. Kütuse hinnatõus on mõjunud täiskoorma hindadele. Osakoormate vedamiseks on turg autosid täis ja konkurents on mänginud oma rolli.
Tegelikus hinnapiiris jõuab selgusele alles siis, kui päris piirid korda saavad. Kalliste autode piiridel seismine nõuab palju raha. Praegu on keskmine seisuaeg hindadesse sisse arvestatud. Samuti nõuab raha piiridel tollideklaratsioonide vormistamine ja ametlikud ning mitteametlikud maksud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 12:32
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele