• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,78%5 835,83
  • DOW 30−0,76%42 220,24
  • Nasdaq −0,89%19 139,87
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,86
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,78%5 835,83
  • DOW 30−0,76%42 220,24
  • Nasdaq −0,89%19 139,87
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,86
  • 10.03.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klienditeeninduse arendamine

Klienditeeninduse arendusprogramm peab aitama positiivselt vastata järgnevatele küsimustele:
- Kas klienditeenindajad teavad firma strateegilisi eesmärke ja mõistavad enda mõju nende saavutamisele?
- Kas organisatsioonisisene infosüsteem teavitab teenindajat õigeaegselt teenindusprotsessi mõjutavatest häiretest, soodustab klientide pretensioonide kiiret edastamist ja lahendamist?
- Kas teenindusprotsessi reglemendist selgub, mida teha, kui iseenda või kolleegide tõttu täbarasse olukorda satutakse?
- Kas müügitalituse («lubaduste andjad») ja teenuse osutajate («lubaduste lunastajad») vahel on üksteisemõistmine ja koostöö?
- Kas teenindajate vahetud ülemused oskavad neid keerulistes situatsioonides nõustada, vigu konstruktiivselt analüüsida ja teenindajaid õnnestumise elamuste kaudu motiveerida?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:35
Vargused näitavad jätkuvalt kasvutrendi. Millised täiendavad meetmed aitavad tagada ärides turvalisust?
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele