Estraveli puhkusereiside müügisaali sisekujundus on välja kasvanud seal tehtava töö iseloomust. Kõige raskemaks osutus ruumi kujundamisel sisearhitekt Tiiu Pärna sõnul viie töökoha paigutamine suhteliselt väikesele pinnale. Teeninduse eripära tingis madala leti, kus kliente teenindatakse istudes. Jälgida tuli sedagi, et lett poleks liiga lai ning võimaldaks teenindajal kliendiga mugavalt suhelda. Leti laineline kuju annab võimaluse ühelt poolt paremini leti alla mahutada töötajale vajalikud asjad ning on teiselt poolt kliendile mugav. Koos Data Telekomiga on välja töötatud leti ja kontoritehnika kooslus.
Teenindusleti valmistas AS Sarkop, kellega on Estravelil pikaajaline koostöösuhe. «Seepärast me eriti ei vali ega hinnapakkumisi ei tee,» selgitab Pärna. Sarkopis tõstab sisearhitekt esile firma paindlikkust, mis võimaldab kiiretes olukordades soovitut saada.
Värvilahendus baseerub sinise ja kollase kombinatsioonil. «Sinine on Estraveli firmavärv, mida on kasutatud läbi maja,» põhjendab Pärna põhivärvi valikut. Kollane aitab tema sõnul võimendada suhteliselt vähe valgustatud ruumis rõõmsameelsust. Samuti püütakse värvilahendusega soojale maale viivat puhkusereisi ostma tulevale kliendile juba reisibüroos pakkuda soojades toonides ümbrust.
Siseviimistluses kasutatud materjalidest on märkimisväärseim teenindussaalis graniitpõrandat meenutav uudne PVC-põrandakattematerjal, mida Eestis on veel üsna vähe kasutatud.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.