Teede- ja sideminister Raivo Vare ütles, et teise vooru pääsenutele esitab erastamisagentuur lähipäevil lepingute tekstid ning pakkujatelt oodatakse osa tingimuste, muu hulgas investeerimiskohustuse, äriplaani ideoloogia ja aktsiate ostusumma täpsustamist.
EML võiks tulevikus Sarneti sõnul hakata integreeruma sadama ja raudteega. Peale selle võiks EML investeerida maismaal paiknevasse infrastruktuuri.
Sarneti sõnul on erastamisel tegemist otsese võistupakkumisega, mis tähendab, et agentuur vaatab, kes pakub Merelaevanduse 70 protsendi aktsiate eest nominaalhinnast kõrgemat hinda. Erastamisagentuuri esialgsete arvutuste kohaselt peaks ostja aktsiatesse investeerima vähemalt 254 mln krooni.
Vare ütles, et tema hinnangul ei saa Merelaevanduse ostja aktsiakapitali osturaha kõrval tehtavate investeeringute summa olla alla poole miljardi krooni.
Teise erastamisvooru lõplikud pakkumused tuleb esitada 29. maiks. Müügileping on kavas sõlmida 10. juulil.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.