Balti Meediateabe tele- ja raadioauditooriumi päevikuuringu järgi vaadati tööpäeviti televiisorit kõige enam esmaspäeval; nädala kõige vaadatuim päev oli aga pühapäev, mil telerile pühendati 5 tundi 46 minutit. Päevas vaatasid Eesti elanikud telerit keskmiselt neli tundi ja 18 minutit.
Mullu septembris vaatasid Eesti elanikud telerit päevas keskmiselt 3 tundi ja 20 minutit.
Üle veerandi telerivaatamisele kulutatud ajast kulutati Eesti TV vaatamisele, järgnesid ORT, TV3 ja Kanal 2. Kõige vähem kulutati aega TV1 jälgimisele.
Telekanali vaatamisele kulutatud aja osakaalult oli eestlaste seas ülekaalukalt populaarseim Eesti TV ja mitte-eestlaste seas telekanal ORT. Eestlaste eelistuste pingereas järgnesid TV3 ja Kanal 2, mitte-eestlaste seas osutus eesti kanalitest vaadatuimaks Kanal 2.
Võrreldes septembris tehtud uuringuga on tunduvalt suurenenud ETV osakaal, 22,7 protsendist praeguse 27,6-ni. Langenud on Kanal 2 osakaal, 16,2 protsendist septembris 13,7-ni. TV3 osakaal on 0,1% võrra tõusnud.
Balti Meediateabe ASi suunajuht Hanno Kindel nentis, et telerivaatamise suurenemise üks põhjus on spordivõistlused. Näiteks erinevalt jalgpalli Euroopa MMist juunis 1996, mida eelkõige naised alati vaadata ei tahtnud ning Atlanta olümpiamängude vaatamist seganud ajavahe, kogus suusatamise MM Trondheimis suure hulga publikut.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!