Kolmapäeval, 1. aprillil, avas lennukompanii Estonian Air uue lennuliini Tallinn--Kopenhaagen--Tallinn.
Pilet Tallinnast Kopenhaagenisse maksab rublakliendi jaoks veidi üle 6000 rubla, teistele 450 dollarit. Selleks et ots otsaga kokku tulla, peaksid vähemalt pooled reisijad pileti kõva raha eest ostma. Estonian Airi peadirektor Anti Oidsalu on uue lennuliini majanduslikus tasuvuses veendunud.
Tallinna linnal ei ole praegu pea üldse võimalusi lubada investeerijatel maad osta või rentida. Linnavalitsuse arvates muutub maa täielikult ostu-müügiobjektiks alles viie aasta pärast, kui on lahendatud vara tagastamise küsimused ning määratud maad, mis kuuluvad riigi- ja munitsipaalomandisse. Siiski loodetakse, et linn saab mõne kuu pärast teatud maid müümiseks või rentimiseks kasutada.
Valga autobaasi erastamine kulges avatult Kommenteerib aktsiaseltsi Valga AB juhatuse esimees Enno Loiv: «Algusest peale olid meil kõik töötajad, olenemata ametipostist, aktsiate ostmisel võrdsed ja igal aktsial on üks hääl. Nii ei saa meie initsiatiivgruppi süüdistada aktsiate kontrollpaki endale haaramises. Aktsiaseltsi juhtkond koorus välja loomulikul teel, kellegi vahelesegamiseta.»
Märtsi algusest saab tartlane raha ka purunenud klaastaara eest. Varem prügimäele rännanud pudelikilde ostetakse kokku Sõpruse kaupluse taarapunktis.
Üks kilogramm klaasimurdu maksab üks rubla. Vastu võetakse üksnes valget pudeliklaasi, sest värviline ja aknaklaas Tartu pudelitootjaile toormaterjaliks ei sobi.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.