Mina olen ostnud mo-biiltelefoni täiesti hetkeintuitsiooni mõjul ja kasutan Eesti Mobiiltelefoni teenuseid, kuna see on praegusel ajal meil kõige laiemat leviala pakkuv sideoperaator.
Liitumine sõltubki enamasti ju sellest, kes suudab suuremat levi ja paremat kvaliteeti pakkuda. Seni võin oma valikuga küll igati rahul olla.
Firma lõikes oleme ühele operaatorile kindlaks jäänud ja ega see polegi meie jaoks tegelikult teab mis oluline küsimus, kelle teenuseid kasutada. Peaasi on ju, et jutud räägitud ja äriasjad aetud saab.
Mobiiltelefon sai põhi- mõtteliselt ostetud sellepärast, et iga päev on vaja tööasju võimalikult ökonoomse ajakuluga korraldada.
Kuna viibin kontorist palju väljas ja tahan olla samal ajal klientidele kättesaadav, siis on ta asendamatu peamiselt selleks, et mind kätte saadaks.
Radiolinja kliendiks sain täiesti subjektiivsetel põhjustel, läksin kaasa suure jõulusoodustusega. Olen operaatoriga rahul, kuigi levi võiks laiem olla, kattes näiteks Viljandit, kus mul tihti tuleb viibida. Aga see on juba lähituleviku küsimus, mil sinnagi mast püsti saab.
Ma ei ole ise sellele mõelnudki, miks ma just sellise telefoni ja sellise operaatori endale valisin, nagu mul praegu kasutada on.
Mobiiltelefoni ajendas mind ostma soov olla oma inimestele ja tellijatele kättesaadav. Hiiumaal oli kaua aega ainult Kärdlas võimalik mobiiltelefoniga rääkida, nüüd saab seda teha kogu saarel.
Aga ausalt öelda ei mõelnud ma, kellega liituda. Oli lihtsalt vaja, astusin Levi & Kuto uksest sisse ja sõlmisin lepingu. Kui mõni teine firma oleks pakkunud oma teenuseid enne, oleks võtnud tema.
Mind ei saa iseenesest pidada normaalseks sidekliendiks selles mõttes, et olen asjasse segatud pool, kuna ise telefonivõrku ehitan.
Mobiiltelefon on muidugi selleks, et olla kättesaadav, mis on praeguses ametis väga tähtis.
Millepärast ma praegu just Radiolinja teenuseid kasutan, sellele on kaunis raske vastata, kuna mul on olemas nii EMT kui Radiolinja kaart.
See, et te täna räägite minuga Radiolinja kaardil, on puhas juhus. Ja nädala pärast on mul kindlasti olemas ka uue operaatori, Ritabelli kaart.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.