• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,96
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,96
  • 21.04.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendiga tuleb suhelda vahetult

Kuidas saab teenindaja tekitada endale n-ö oma kliendid ja käituda nii, et kliendid tuleksid tema juurde tagasi?
1. Selleks peab valdama selliseid aktiivse müügi elemente nagu kliendi värbamine, kliendi hoidmine, personaalne lähenemine, professionaalne, sõbralik ja kiire teenindamine, kliendi meelespidamine jne.
2. Tihti piisab sellestki, kui naeratada siiralt ja tunda huvi, kuidas kliendil läheb, tutvustada müügis olevaid soodushinnaga tooteid ja pakkuda põhiteenusega seotud lisatooteid, küsida kliendi lähituleviku ostuplaane ning mainida müüki tulevaid uusi tooteid jne.
Teisisõnu tuleb kliendile läheneda personaalselt. Just teenindaja loov mõtlemine ja vahetu aktiivne suhtlemine on see, millega ta tekitab ja kinnistab n-ö oma kliendid.
3. Kindlasti ei tohi klienti karta, kuna see põhjustab ebamugava olukorra nii teenindajale kui ka kliendile. Kartuse tagajärg on tavaliselt kompleksidega, pinges teenindaja, kes vastab kliendi küsimustele tõrjuvalt või pareeriva küsimusega, annab ebaselgeid vastuseid, kiirustab või on tähelepanematu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 08:00
Miks tasub laenupakkumisi võrrelda?
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele